reklama

66 tisíc listov za naše peniaze

Keď som sa dopočula o listoch pána ministra Tótha zdalo sa mi to ako zlý vtip. Narýchlo som nevedela, či mi niečo uniklo a či je opäť na ministerstve školstva, ale potom som pochopila, že aj ako minister kultúry si našiel dôvod osloviť širokú voličskú základňu učiteľov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Nie som učiteľka, takže obsah listu mi je známi len z médií. Podľa mojich informácií ide o poďakovanie sa za ich prácu a, aby v tom bola aj kultúra, poďakovanie sa za využívanie kultúrnych poukazov. Každého určite poteší ak si jeho prácu niekto váži, ale takáto forma prejavu uznania sa mi zdá prinajmenšom nevhodná a určite by sa z hľadiska využívania štátnych prostriedkov dalo klasifikovať aj inak.

Vynaložiť zo štátneho rozpočtu cca 700.000,- Sk na osobné listy je podľa môjho názoru ako nehospodárne, tak aj neefektívne a určine aj neúčinné. A práve hospodárnosť, efektívnosť a účinnosť sú základné podmienky na využívanie prostriedkov zo štátneho rozpočtu. /Dodržiavanie hospodárnosti, efektívnosti a účinnosti verejných prostriedkov sa kontroluje podľa zákona o finačnej kontrole a vnútornom audite/

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak by sa každý minister rozhodol zaslať podobné listy svojim "podriadeným" koľko by nás to stálo?

Minister zdravotníctva by mal poďakovať všetkým lekárom, sestrám a ostatnému zdravotnému personálu. Veď aj oni si zaslúžia slová vďaky. Minister pôdohospodárstva by mal poďakovať všetkým poľnohospodárom, minister hospodárstva všetkým normálne v našom hospodárstve pracujúcim a tak by som mohla pokračovať ďalej a ďalej. Len minister školstva sa už nemá komu poďakovať, učiteľov mu už vyfúkol jeho kolega...

Každému určite patrí vďaka za jeho prácu, ale treba asi nájsť aj tú pravú formu, aby vyjadrenie vďaky bolo úprimné.

Marcela Horváthová

Marcela Horváthová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zamestnaná mamička, ktorá sa snaží stíhať všetko... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu