reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marcela Horváthová

Marcela Horváthová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zamestnaná mamička, ktorá sa snaží stíhať všetko... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Vyšetrenia pri (vtáčej) chrípke

Marcela Horváthová

Vyšetrenia pri (vtáčej) chrípke

Dostala som chrípku. Horúčka, zapchatý nos, bolesti v krku. Klasické príznaky, ktoré pozná každý z nás ma zahnali k lekárke. Vzhľadom na súčasnú situáciu s vtáčou chrípkou som plná očakávaní zvláštneho vyšetrenia sedela v čakárni a premýšľala, či som mala ráno jesť, čo ak mi budú brať krv na nejaké vyšetrenie.

  • 10. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 962x
  • 3
Nelegálna práca, nelegálne zamestnávanie

Marcela Horváthová

Nelegálna práca, nelegálne zamestnávanie

Zákon o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní platí na Slovensku už rok. Obyčajný člověk, ktorý nechce prísť k problémom by si mal uvedomiť, čo vlastne nelegálna práca a nelegálne zamestnávanie je.

  • 5. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 389x
  • 13
66 tisíc listov za naše peniaze

Marcela Horváthová

66 tisíc listov za naše peniaze

Keď som sa dopočula o listoch pána ministra Tótha zdalo sa mi to ako zlý vtip. Narýchlo som nevedela, či mi niečo uniklo a či je opäť na ministerstve školstva, ale potom som pochopila, že aj ako minister kultúry si našiel dôvod osloviť širokú voličskú základňu učiteľov.

  • 30. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 045x
  • 5
čo zaujme deti na rozprávke

Marcela Horváthová

čo zaujme deti na rozprávke

Dnes, keď nám z telky tečie kvantum krvi a rozprávky sú plné hororových strašidiel a zabíjania sa člověk poteší, keď sa mu do ruky dostane klasická rozpávka.

  • 6. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 995x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu